sâmbătă, 9 mai 2009

V-ati gandit vreodata de ce lucrurile care merg bine dintr-o data merg prost?Ei bine,eu cred ca am un raspuns...cred ca e in firea noastra,a oamenilor,sau a unora dintre noi,sa reactionam atunci cand totul este prea frumos.Este ca si cum un pitic(in cazul unora,mai multi)ascuns undeva adanc in mintea noastra,ne repeta obsesiv ca trebuie sa facem ceva,altfel am risca sa ne placa ceea ce urmeaza...Eu incerc sa-l fac sa taca pe al meu "pitic",dar nu stiu cum face si iese mereu la suprafata....

2 comentarii:

  1. Bine te`am gasit.
    Mai intai de toate iti multumesc pentru commentul tau. Si eu care ma gandeam ca o sa raman pe 0 pentru vesnicie. :)
    In ceea ce priveste subiectul propus cred ca ai dreptate ... "piticii" astia exista. Cred ca pot fi controlati prin intermediul ratiunii. Din pacate de "liliputanii" astia ma lovesc si eu. Cred ca la cei aproape 21 de ani ai mei inca mai am nevoie de ajutor in ceea ce priveste o judecata corecta.

    RăspundețiȘtergere
  2. salut imi place blogul tau,imi plac si temele pe acre le abordezi.E bine pentru inceput tine-o tot asa.PS:da-mi un coment cu id-ul tau sa mai vb...nu o sa il public:D

    RăspundețiȘtergere